Як правильно запускати РК всередині Інстаграма?

Бізнес

Визначення ЦА, вибір креативів

Насамперед слід визначитися з вибором ЦА офера. Багато арбітражників враховують при цьому загальні показники: ГЕО, демографічні характеристики, спосіб життя, фінансову спроможність. Такий підхід не зовсім правильний, розумніше відштовхуватися від потреб клієнтів.

Щоб визначити свою цільову аудиторію, дайте собі відповіді на наступні прості питання:

  1. Що саме ви продаєте?
  2. Кого може зацікавити пропонована вами продукція?
  3. Де і коли буде здійснена її покупка?
  4. Які причини викликають у клієнтів бажання купити ваш товар або послугу?

Працюючи з подібними один до одного оферами в одній і тій же вертикалі, ви почнете швидко визначати приблизний портрет ваших цільових клієнтів, розуміти їх бажання і потреби. Також ви зможете отримувати підказки від самої партнерської програми, яка буде надавати вам рекомендації, як слід діяти для забезпечення максимальної ефективності.

Підібравши офер, ПП і визначившись зі своєю аудиторією, починайте готувати креативи для продукції, просуванням якої збираєтеся займатися. Необхідно підготувати креатив високої якості. В Instagram викладається безліч різних фото, тому клієнтам цієї платформи звичний якісний, привабливий контент. Розміщувані тут тексти повинні бути ємкими, так як користувачі Інстаграма довгі пости читають з неохотою. Пишіть коротко, ємко і цікаво. Такі матеріали викличуть у відвідувачів бажання перейти на лендінг. Для стрічки найкраще використовувати креативи форматом 1080х1080, а для сторіс – 1920х1080.

В Instagram можна використовувати такі способи подачі креативів:

  • Рекомендаційний. У цьому випадку креатив подається не безпосередньо, а завуальовано, в якості рекомендації, що виходить від особи, яка користується авторитетом у обраної аудиторії;
  • Нативний. Прихована реклама. Викликає емоції у аудиторії і викликає її інтерес більшою мірою, ніж звичайна;
  • Прямий. Такі оголошення зазвичай містять кричущий креатив, що описує переваги продукції, її обмеженість (знижка до певної дати, акція тощо), що містить прямий заклик до здійснення цільової дії.

Щоб знайти найкращий креатив, створіть кілька варіантів з різними підходами і виберіть той з них, який на практиці виявиться найбільш ефективним.

Робота з посадочними сторінками

Перш ніж приступити до арбітражу, слід здійснити підготовку відповідних посадочних сторінок. Перш за все, займіться оформленням облікового запису, який будете використовувати. Надайте профілю вигляд активного, розмістіть в постах опис офера.

У шапці має бути посилання, за яким користувачі зможуть переходити на посадкову сторінку пропонованої вами пропозиції. Тут же слід розмістити опис своєї рекламної пропозиції, який повинен бути ємним і чітким, щоб відвідувач відразу отримав уявлення про суть пропонованого вами продукту і його основні переваги.

Кілька корисних порад перед запуском РК

  1. Збираючись відправити рекламне оголошення на модерацію, яка зазвичай займає від однієї години до доби, уважно перевірте його;
  2. Щоб спонукати відвідувачів стати вашими підписниками, розмістіть до десяти цікавих постів;
  3. Проводячи рекламну кампанію, намагайтеся працювати з широкою аудиторією;
  4. Обмеження ставте лише за географічною ознакою, віком і статтю потенційних клієнтів;
  5. Для глибокого вивчення трафіку користуйтеся трекерами;
  6. Застосовуйте для роботи з даними внутрішні аналітичні системи Фейсбуку.
Скай - Освіта